onsdag 20/4 SINGAPORE

Flyget mellan Krabi och Singapore tog bara 1,5 timme men vi forlorade en timme pa tidsskillnaden ocksa. Med andra ord ar vi nu +6 timmar jamfort med Sverige! Motte upp Hedda pa Singapores flygplats och vi, alla fem, borjade med att ata pa McDonalds. Jag har aldrig ngt riktigt sug efter san mat men det gick ner.

Sen valde vi att ta skytrain till Little India dar vi blivit tipsade att bo av Sandra som bor har. Sandras lillebror och jag gick i samma klass i gymnasiet sa pa den vagen ar det! Vi letade oss fram en stund och hittade tillslut ett stalle dar det fanns lediga platser. Vi delar nu dorm, som det kallas, med nagra andra. Det ar kanske 10 vaningssangar har med plats for 20personer men vet inte riktigt hur manga vi ar som bor har just nu. Det ar ratt mysigt faktiskt! Det finns tre gemensamma duschar och pa nerevaningen ar det liveband varje kvall, hoppas att det ska ga att sova till! Nar vi duschat och baddat sangarna gav vi oss ut for att ata pa, inget mindre an, en indisk restaurang! Vi ar ju trots allt i Little India och det ar indier, och allt vad det innebar, overallt!
Jag, Fabian och Sofia ar fortfarande valdigt trotta efter fullmoon party da vi inte riktigt haft chansen att varken ata eller sova ikapp. Tankte darfor ga och lagga oss nu! Tro det eller ej men till och med Fabian tankte faktiskt ga och lagga sig nu. Imorgon far vi se vad vi hittar pa for aventyr :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så skönt att allt gått bra o att Hedda anslutit!

Min tumme blev inte op. idag utan det blir nästa vecka....

Alla hälsar

Eva P., Liten, Anita N. Ma o Pa.Min Bella o Di som jag träffade på Ica. Camilla hälsar osv.

Åker till landet imorgon o öppnar upp där, ska bl i riktigt skönt!

Pussilipuss

2011-04-20 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0