onsdag 27/4

Satte vackarklockan for att kunna ta vara pa dagen! Det tog sin lilla tid for oss alla tre att komma upp men tillslut sa..! At frukost, packade alla grejer och gick sen for att hyra en bil som kunde ta oss runt on. Kan, sahar i efterhand, saga att bilen knappt tog oss runt on..
Borjade med att aka till ett jattefint vattenfall dar vi badade en stund. Eftersom vattenfall ar sotvatten trivs jag som fisken i vattnet dar haha! Kan saga att kartorna inte ar de basta over Langkawi sa vi akte fel hur manga ganger som helst. Och da satt jag anda med 4-5 olika kartor! Stannade pa lite olika strander och akte upp pa Langkawis hogsta punkt dar man kunde se ut over hela on samt over till Thailand!
Avslutade dagen i ett shoppingcenter. Langkawi ar som sagt skattefritt sa vi hittade bland annat akta converse for 200kr och en liter absolut vodka for 80kr. Dessutom at vi pa McDonalds dar alla menyer kostade runt 20kr. Duktig som jag ar kopte jag inte med mig ngt speciellt, ska ju trots allt slapa pa allt jag koper vilket inte ar sa lockande!
Vi hade ju egentligen tankt byta boende till inatt men det slutade med att vi checkade in pa samma stalle igen, billigt och det duger ju. Den har gangen fick vi ju faktiskt en bungalow dar toaletten funkar! Det lonar sig med andra ord att checka ut for att sen checka in igen, haha!
Tanken ar att vi ska forsoka lamna on imorgon nagongang. Var och vilken tid vet vi inte an, maste anpassa oss lite efter mina jakla fotter som idag har blivit varre igen. Har nog gatt lite for mkt om man tanker pa vad lakaren rekommenderade.. Men att sitta still lockar inte speciellt mkt just nu!

Kommentarer
Postat av: Mammama

Hmm, Du kan ju få låna mina jeansblå converse!! Du slipper bära o fötterna mår bra i dem. Love you

2011-04-27 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0