sondag 24/4

Upp relativt tidigt, igen, for att ta vara pa den sista dagen i Singapore! Jag, Alexandra och Fabian bytte boende da Hedda och Sofia skulle aka hem samma kvall. Vi bytte alltsa boende tre ganger pa fem natter, bor tillaggas att alla lag pa samma gata, mindre an 100m ifran varandra...

Efter det tog vi oss vidare till Universal studios och det angrar jag inte, hur kul som helst! Vi sprang runt dar bland alla olika varldar. New york/Hollywood, Far far away (Shrek), The lost world (jurassic park), sci-fi city, Madagascar och Egypten. Akte bergochdalbanor med loopar och i totalt morker, sag en vattenshow med massa stunttricks och sag hur de gjorde massa specialeffekter i filmer. Problemet var att effekterna visade hur de bygger upp en storm i filmer. Och in kommer da en stor bat som slapper ner sitt ankare. Med min skrack for ankare, stora batar och liknande sa borjade jag grata haha. Men det var vart att se anda!
Nar vi kande oss klara pa Universal rorde vi oss vidare till Victoria Secret butiken som lag i narheten. Efter det akte vi hemat, at middag och sen var det dags att saga hejda till Hedda och Sofia som flog hem till Sverige igen! :(
Vi kvarvarande, jag Fabian och Alexandra, gjorde inte mycket mer an sa. Pratade, duschade och gick och la oss i stort sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0