torsdag 21/4

Fabian hade en av de varsta natterna i sitt liv da han blivit magsjuk av maten kvallen innan. Sa himla trakigt, stackarn! Vi andrade darfor om vara planer lite sa medan han lag och sov pa varat dorm sa akte jag, Sofia, Hedda och Alexandra for att shoppa lite. Singapore ar kant for sin shopping, sin dyra shopping om inte annat! Alla marken man kan tanka sig fanns i stora lyxiga shoppingmalls. Jag trivdes faktiskt valdigt bra och vill ju garna bo sadar langre fram i tiden. Just nu kanner jag dock att jag hellre lagger mina pengar pa resor och upplevelser sa jag holl fingrarna i styr!
Vi besokte ett lite billigare shoppingcenter vi last om i Lonely planet. En speciell bok for backpackers dar det star om verkligen allt man behover veta om varje land man besoker. Efter fleeera timmar bestamde vi oss for att aka tillbaka, men icke. Da hittar vi en Forever21 butik som visar sig vara fyra vaningar, det tog sin lilla tid att komma darifran.
Val tillbaka pa varat dorm hade Fabian lyckats ta sig upp ur sangen sa da tog vi allihopa varsin hamburgare! Kvallen blev inte speciellt handeserik da vi allihopa var helt slut i bade kropp och knopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0