torsdag 5/5

Alexandras fodelsedaaaag!

Vaknade av ngn anledning kl 6 och bestamde mig for att ga och kopa frukost for att ge mina vanner frukost pa sangen, dagen till ara! Efter sang och frukost packade vi ihop vara saker, checkade ut och akte till Park Royal, ett femstjarnigt hotell dar vi skulle spendera natten!

Spenderade ngn timme pa rummet, vilka skona sangar ojojoj! Sa rent, inte alls vad man ar van vid. Sen fick vi sallskap av Erlend, den norska killen vi traffade pa Penang. Vi hade ett rum for fyra namligen! Nar han kom spenderade vi nagra timmar vid poolen dar vi at lunch. Efter det tog jag en timmes bad i badkaret, rena lyxen! Det var langesen jag kande mig sa ren.

Kvallen kom och det blev middag pa The Ship. En restaurangkedja i Malaysia dar allt ar intrett som pa en bat. Rodvin och kott blev det, sa himla gott! Det ar ngt av det jag saknar mest, kott haha. Sa himla less pa nudlar och ris. Lagom till efterratten fick vi personalen att sjunga for Alex.

Pa samma restaurang satt en hel del norrman, runt 50st, som var dar med skolan. Vi valde att folja med dom till en bar. Tog en ol dar innan vi gick vidare till ett annat stalle dar vi dansade bort nagra timmar. Men med tanke pa att jag vaknade 6 pa morgonen langtade jag till en skon sang pa vart femstjarniga hotell sa vid 3-tiden gav jag och Alex upp och gick hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0